donderdag 22 april 2021

Nieuwe blog

                                                                                    Hallo

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik heb maar weer een poging gedaan om een nieuwe blog te maken.
Mijn vorige blogs Corry's Creart en Corry's card and creations kan ik plotseling
niet meer op Facebook plaatsen , althans de link niet .
Facebook geeft aan dat het aanstootgevend is.
Ik snap er echt helemaal niks van .
Ik heb al vele berichten naar Facebook gestuurd, maar er wordt niks mee gedaan.
Ik heb het nu een beetje anders aangepakt en hoop dat het nu goed gaat.
Maar het houdt wel in dat ik al mijn volgers 113 kwijt ben,
wat ik echt zo ontzettend jammer vind. 
Om iedereen persoonlijk te benaderen is een hele klus.
Daarom hou ik mijn andere blog nog even aan en wat ik hier plaats, zal ik ook op mijn oude blog vermelden in de hoop dat die volgers deze blog gaan volgen.
Alvast heel erg bedankt voor degene die mij wil en gaat volgen. 
Lieve groetjes Corry xxx
  

 

4 opmerkingen:

  1. Hi Cory of course I will follow your blog, I am sure I followed your old blog....good luck everything has changes with facebook and blogger but if you haven't followed me please do so....hugs aNNIexx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Corry ik blijf je volgen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I had that same problem too Corry, and it took me over a year to get it sorted! I will follow you here
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen