vrijdag 23 april 2021

grayscale coloring

Ook een hele grote hobby van mij is kleuren. 
En dan vooral grayscale kleuren.
Vaak print ik platen of foto's van pinterest.
Ik zet de plaat of fotodan om 
met een fotobewerkingprogramma naar zwart wit.
En print ze dan uit op een goede kwaliteit printpapier.
Daarna ga ik ze weer inkleuren met kleurpotloden.
Af en toe kleur ik wel eens een plaat uit een kleurboek
Maar iets wat ik zelf uitprint heeft toch mijn voorkeur.
Echt grayscale coloring dus.
Voordat de corona in beeld kwam,
heb ik ook veel workshops gegeven, 
zowel bij mij thuis, als ik het land bij de mensen thuis.
 Dit was altijd reuze gezellig , 
Zodra de situatie het weer toelaat, ga ik dit ook zeker weer oppakken

Deze plaat van dit mooi kindje heb ik ook ingekleurd, met fabercastell polychromos
Dir is een potlood op oliebasis , wat zich heel mooi laat blenden.

 Ik wens jullie een hele fijne dag 
lieve groetjes Corry xxx

8 opmerkingen:

  1. Wowee Corry this is amazing!!
    I'm your new follower! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amazing work Corry - what do you use to blend the pencils with? This is stunning!
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow amazing colouring. Thank you for visiting my blog this week. Emmax

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het duurt even maar dan heb je er wel weer een volger bij. Ik krijg morgen 2 vriendinnen te knutselen. Dan moet alles ja weer opgeruimd...Pffff. Waarom doen we dat direct niet voordat we met iets anders beginnen....hahaha. Ooit wil ik dat ook nog eens proberen maar ik heb al zoveel. Ik geniet eerst van jouw grayscale kleuren.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your coloring is AMAZING! I'm so amazed that you did this with Polychromos pencils! Thanks for your sweet comment on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen