dinsdag 24 augustus 2021

card met gildingwax

 Ondanks het mooie weer , 
 ben ik toch nog even mijn hobbykamer ingedoken.
Eerst eens even flink aan het opruimen geweest,
en alles opnieuw gesorteerd,
Zo heb ik weer een beetje beter overzicht.
Maar als ik eenmaal in mijn hobbykamer ben, 
kan ik het niet laten om weer iets te maken.
Ik heb dan ook deze kaart gemaakt voor Coosacraft

Als eerst heb ik de kaart geembossed 
en heel dun met mijn vinger
 gildingwax over de kaart gewreven.
Daarna met een keukenpapiertje de kaart opgepoetst
en dit nog een keer herhaald.
De bloem heb ik op een papiertje gestempeld
wat stippen aangebracht met een stempel. 
 De afbeelding ingekleurd en 
 op een zwart kartonnetje gemat
 Daarna de bloem op de kaart geplakt.
De kaart heb ik op zwart karton gemat en op een paarse kaart geplakt.


6 opmerkingen:

  1. Super mooi!. Ik ben nu ook volgster bij je geworden hoor. ;)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geheel Corry
    Mooi zoals je de gilding wax hebt gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh what a beauty Corry - this is a fabulous use of the gilding wax, and that image is stunning with the dots and your colouring
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen