donderdag 26 augustus 2021

artjournal songtekst


Deze journal heb ik gemaakt voor de Creatieve ladies.
Creative Ladies is een groepje dames, 
die iedere maand iets maken 
met bepaalde opdrachten.
Deze opdrachten worden eens per jaar samen bedacht.
 Iedere maand kies je een opdracht uit het lijstje 
en verwerk je in je project, 
Het project mag van alles zijn, 
zoals een journal of een kaart.
Om het jezelf wat moeilijker te maken
 mag je ook een titelsong 
of een tekst uit een liedje gebruiken.

Dit keer heb ik een journal gemaakt met als titelsong 
Summerwine van Nancy Sinatra

De opdrachten die ik heb gekozen zijn 
zomer en gebruik een plaatje uit een tijdschrift.

Het liedje heeft dan ook weken door mijn hoofd gespookt
Het is ook een erg mooi liedje vind ik zelf

Dit is het geworden , zelf ben ik er wel tevreden over


Lieve Groetjes Corryxxxx
ik doe mee met de challenge
 

6 opmerkingen:

  1. Hi Corry, beautiful work with the journal page. I love all the warm summer colours. Thanks for following my blog and I've now also started following yours ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Corry
    Mooi kleurgebruik!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corry this page just sings summer - I love it
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen