vrijdag 27 augustus 2021

New Awakening card


Deze kaart heb ik gemaakt als designteamlid van Jeninesmindfulart
Jenine is de eigenaresse van hobbywinkel Hobbyvision
Jenine heeft een eigen lijn 
Dit is echt zo'n gave lijn.
De kleuren zijn ook ontzettend mooi
Als eerst heb ik de achtergrond gestempeld
 en gespetterd met een zwarte posca pen.
De tags heb ik uitgesneden 
en bewerkt met script stempels.
Daarna heb ik de tickets gestempeld en uitgeknipt.
dit alles op de kaart geplakt.
Nog versiert met wat bloemen uit het stickerboekje 
 als laatste het jongentje paperdolls 
van Tim Holtz er op geplakt.
De materialen wat ik heb gebruikt.


Lieve Groetjes Corry
xxxx

 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Wat erg dat je een nieuwe blog hebt gemaakt. Heb me gelijk volger gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Corry
    Prachtig dp heb je gebruikt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a stunning card Corry - love how you have made and used the tags, especially how you nave created a 'visual' seat for the boy
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fabulous card with an eye catching design and love how the little boy is sitting on the ticket x. Thank you for stopping by my blog x.

    BeantwoordenVerwijderen